Yves Saint Laurent forog a sírjában.
Az egy dolog, hogy a brand jelenlegi kreatív igazgatója, Hedi Slimane átnevezte a márkát Yves Saint Laurent-ről Saint Laurent Paris-ra (bővebben erről itt), az is egy dolog, hogy a legfrissebb kollekció már csak nyomokban emlékeztet a korábban a márkától megszokott klasszikus eleganciára, na de hogy reklámarcként Courtney Love-ot és Marilyn Manson-t válasszák, az már mégiscsak túlzás!
Maga az ötlet egyébként zseniális, hiszen a botrányhősökre mindig figyel a média, ha feltűnnek egy reklámkampányban, akkor az biztosan nagy hírverést kap, na de hogy ez a márka pont a Saint Laurent az egyáltalán nem jó, legalábbis annak a márkának ez nem tenne jót, amit Yves Saint Laurent néven ismert meg a világ.
A Saint Laurent azonban szakított a divatház alapítójának nevével és örökségével, így legfrissebb, punk elemekkel tarkított kollekcióját akár két, botrányairól jól ismert zenész is népszerűsítheti. Hmmm...
Ti mit gondoltok erről? Jó választásnak tartjátok Marilyn Mansont és Courtney Love-ot?
A fotókat egyébként maga Hedi Slimane készítette.