Mariah Carey legújabb parfümjei július elseje óta kaphatóak egyes amerikai áruházakban. A "Lollipop Bling" elnevezésű kollekcióban három különböző illat kapható, melyek a "Ribbon", "Honey" és "Mine Again" fantázia neveket kapták.
A megcélzott közönség a 18 és 24 év közötti fiatal lányok. Ha azonban a reklámplakátot szemügyre vesszük, akkor elgongolkodtató, hogy valóban nekik, vagy inkább az óvodásoknak szól-e a kampány.
Mariah mindenesetre hozta a tőle megszokott formáját. Egy ennyire bugyuta, cukormázas és égő plakátot senki mással nem tudok elképzelni (komolyan, egy ilyen képet még Paris Hilton is kínosnak érezne). És a szánalmasan béna, túlszínezett körítés nem elég, ott van még maga Ms. Carey nevetséges ábrázata is, aki most éppen hamvas fiatal, karcsú lánnyá retusáltatta magát.