A Calvin Klein farmereket a folytatásban nem Eva Mendes népszerűsíti (mint itt), hanem Emily DiDonato. A koncepció azonban nagyon hasonló: nedves test, piszkos/sáros ruha és vizes haj. Egy különbséget vélek mindössze felfedezni: itt mintha nagyobb hangsúlyt fektettek volna a kiegészítők és az ékszerek bemutatására.
Folytatódik a Calvin Klein Jeans tavaszi kampánya
2010.01.29. 11:53 - The Strange
Címkék: reklám calvin klein
A bejegyzés trackback címe:
https://strange.blog.hu/api/trackback/id/tr91712104
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
minimarkoló 2010.01.29. 11:57:37
Ugyanazok a pózok...unalmas. meg ez a víz/sár satöbbi. Jajj...
Zsüli · http://musiquedujour.blogspot.com/ 2010.01.29. 12:52:42
kellett emlegetni a piszkos olajos testeket...:D
Dr. Jula Watson 2010.01.29. 15:32:52
Miért van az, hogy mostanában minden ruhát fekvő, fetrengő modellekkel akarnak eladni?
katarocks 2010.01.29. 17:27:10
ezek a guess, calvin klein, stb. márkák csak ilyen képekkel tudnak nyomulni? de még mindig jobb, mint eva mendes (úgy idegesít, hogy az a nő mendez-ről mendes-re váltott, kit zavart az a zé?)
Hattori Hanzo 2010.01.29. 22:54:56
@katarocks: Tudod az olyan, mint a Klaudiából lett Claudia, meg a Szilviából lett Sylvia, meg a Józsiból lett Joe és még ki tudja milyen hosszú a hülyék sora.
katarocks 2010.01.30. 09:58:28
@Hattori Hanzo: és Józsiból lett Josh, Juditból meg Jutta :D