A most következő fotósorozat Christy Turlington-ről 1991 szeptemberében jelent meg az olasz Vogue-ban. Steven Meisel-t dícsérhetjük a képekért.
Nosztalgia: Christy Turlington 1991-ben
2009.06.16. 14:50 - The Strange
Címkék: fotó
A bejegyzés trackback címe:
https://strange.blog.hu/api/trackback/id/tr91186940
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Scala 2009.06.16. 14:54:34
Az első kettő bombasztikusan elegáns és szép!
A 3.-on nem ismertem volna meg.
Annyira örölülök, hogy ez a korszak jelentette a világra eszmélésemet. Csa egy szó: Igazi.
Imádom.
A 3.-on nem ismertem volna meg.
Annyira örölülök, hogy ez a korszak jelentette a világra eszmélésemet. Csa egy szó: Igazi.
Imádom.
HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.06.16. 15:13:34
gyönyörű, elegáns. bármelyik mai újságba elmennének ezek a képek.
nagyon jók!
nagyon jók!
Scala 2009.06.16. 15:16:42
Hátulról a harmadik igazán művészi! Ugyanúgy ki lehetne ezeket is nagyítani, mint az unos-untalan használt Audrey Hepburn-ösöket.
Hátulról a negyediken viszont látszik, hogy izmos a lába, nem piszkafa, akkor számomra is van remény? Mármint nem a divatiparban, hanem esztétikailag? :-)
Hátulról a negyediken viszont látszik, hogy izmos a lába, nem piszkafa, akkor számomra is van remény? Mármint nem a divatiparban, hanem esztétikailag? :-)
Gemini 2009.06.16. 15:31:37
Uhh, eszméletlen! Fantasztikus sorozat!
Gemini 2009.06.16. 15:51:13
@horvath911: sőt, még több ilyen szuper,stílusos,művészi kép kéne a mai újságokba!
mici˙ 2009.06.16. 16:22:58
csodás!
cicómicó 2009.06.16. 16:42:25
@Scala: Szerintem egyidősek lehetünk, mert nekem is ezek (Cindy, Claudia, Linda E.) a nők voltak az etalonok szépségben ifjúkoromban. És olyan jó őket újra nézni!!!
SweetCandy 2009.06.16. 16:50:32
Eszméletlen gyönyörű:-) 1,2,9 tetszik a legjobban, de a többi is fantasztikus:-)
Off: ma volt az utolsó vizsgám ebben a félévben:-D 15/15 :-))) Bocsi, de ezt muszáj volt megosztanom, olyan boldog vagyok:-)
Off: ma volt az utolsó vizsgám ebben a félévben:-D 15/15 :-))) Bocsi, de ezt muszáj volt megosztanom, olyan boldog vagyok:-)
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.16. 17:00:47
@cicómicó: :-) nagyon szívesen :-) és szerintem is kb. egyidősek vagytok Scalaval :-))) (végre valakiknél még fiatalabb vagyok :P :DDD )
@SweetCandy: gratulálok :-)))
@SweetCandy: gratulálok :-)))
cicómicó 2009.06.16. 17:30:48
@The Strange: Hát igen, mostanában sokat kesergek a koromon. De nem, nem is a kor, hanem az, hogy nincs pasi az életemben. :(
janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.06.16. 18:00:57
@cicómicó: ne keseregj... a pasik akkor jönnek, amikor nem is gondolnád... ;)
pottyosgaloca 2009.06.16. 18:32:50
@SweetCandy: Grat:))) Nekem még van egy jónéhány.. :(
ON: ezek a fotók valami gyönyörűek. Akárcsak Christy. Gyönyörű NŐ.
ON: ezek a fotók valami gyönyörűek. Akárcsak Christy. Gyönyörű NŐ.
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.16. 19:56:44
@pottyosgaloca: akkor sok sikert a továbbiakhoz ;-)
SweetCandy 2009.06.16. 19:56:54
@pottyosgaloca: Egy jó nagy kalappal a hátralévő vizsgákhoz! :-)
pottyosgaloca 2009.06.16. 22:32:15
@SweetCandy: @The Strange: Köszönöm! :) Én nagyon igyekszem! Pl igazából most sem itt olvasom a kommenteket, nemám.. :D
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.17. 08:57:41
@Scala: én nem gondolom ezt :D
HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.06.17. 09:57:25
@Scala: héé :D:D énse vagyok fárasztó! mi ez a fiú-ellenesség hm?? ne általánosítsunk!
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.17. 10:14:49
@horvath911: egyetértek :-) ez pont olyan, mint amikor a pasik azt mondják, hogy minden nő kurva
nem szabad általánosítani :-)
nem szabad általánosítani :-)
pottyosgaloca 2009.06.17. 10:46:35
@Scala: köszönöm :D
Werity (törölt) 2009.06.17. 11:18:22
@The Strange: persze, mert te még most mész férjhez. Majd kíváncsi leszek a véleményedre 2 év múlva :-D
am tényleg jó neked!
am tényleg jó neked!
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.17. 11:20:46
@Werity: 6 és fél éve vagyunk együtt....
HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.06.17. 11:34:37
@The Strange: köszi :)
@pottyosgaloca: csak hogy vigasztaljalak nekem összesen eddig 7 vizsgám volt, mind sikerült és még hátravan 4! úgyhogy egy cipőben járunk. :S
@pottyosgaloca: csak hogy vigasztaljalak nekem összesen eddig 7 vizsgám volt, mind sikerült és még hátravan 4! úgyhogy egy cipőben járunk. :S
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.17. 11:37:52
@horvath911: akkor sok szerencsét és kitartást neked is a maradék négyhez ;-) és gratulálok a sikeresekhez :-)
HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.06.17. 13:20:25
@The Strange: köszi, drága vagy :) lassan (talán még idén) diplomás leszek! de jó leírni :)
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.17. 13:37:32
@horvath911: még az idén? nahát-nahát :-)
Scala 2009.06.17. 13:42:45
@The Strange: Te szerencsésebb vagy, megállapítottam amikor írtam a magyar férfi-nő kínálat hm. különbségéről, akkor is ellenvéleményen voltál, és hogy az ismeretségi körödben sem látod így.
Csak a többiek bólogattak! :-D
A minden nő kva dolog meg olyan primitív.
@horvath911: Jó igaz, az általánosítás miatt elnézést kérek!
Csak a többiek bólogattak! :-D
A minden nő kva dolog meg olyan primitív.
@horvath911: Jó igaz, az általánosítás miatt elnézést kérek!
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.17. 13:51:22
@Scala: miért lennék szerencsésebb? lehet, hogy csak másképp szemlélem a dolgokat?
boldog a házasságod, nemigaz? :-) semmivel sem érzem szerencsésebbnek magamat :-)))
a minden nő lekurvázása pedig valóban ritka primitív megnyilvánulás
boldog a házasságod, nemigaz? :-) semmivel sem érzem szerencsésebbnek magamat :-)))
a minden nő lekurvázása pedig valóban ritka primitív megnyilvánulás
Scala 2009.06.17. 13:54:26
@The Strange: A házasság: folyamat. Nem lehet egy szóval leírni, most inkább fárasztó... de csak mert sok egyéb feladatom is van, és emellé megértő, okos tanácsokat adó karrierguru és pszichoterapeutának lenni - úgy hogy engem is rengeteg dolog feszít - eléggé... Na. :-)
galoca_no1 2009.06.17. 15:16:33
@Scala: Szerintem a házasság semmiben nem lehet másabb, mint az együttélés, mármint, aki már együtt élt soksoksok évet a párjával, annak biztos nem tartogatnak semmi újat az elkövetkezendő évek :)
Én azért nagyon szép dolognak tartom a házasságot, bár igazán jó érvet még nem találtam magamnak erre :) Persze nem is ez a lényeg!
@horvath911: Tyű, neked is sok sikert :) Jövőre én is diplomás lehetek remélhetőleg, bár csak bsc-diplomás, még fiatal vagyk :) Szóval még jópár évem hátravan a tervek eléréséig :( szám szerint minimum 5-6)
Szóval hajrá hajrá! :D
Én azért nagyon szép dolognak tartom a házasságot, bár igazán jó érvet még nem találtam magamnak erre :) Persze nem is ez a lényeg!
@horvath911: Tyű, neked is sok sikert :) Jövőre én is diplomás lehetek remélhetőleg, bár csak bsc-diplomás, még fiatal vagyk :) Szóval még jópár évem hátravan a tervek eléréséig :( szám szerint minimum 5-6)
Szóval hajrá hajrá! :D
Scala 2009.06.17. 15:49:41
@galoca_no1: Igen, én abszolút házasság párti vagyok! Tudom lehet ez itthon, az élettársak országában nem olyan trendi, de ha vége is lenne a mostani házasságomnak, nagyon hamar újra férjhez mennék.
Van is jelentkező! :-D (Komolyan!)
Van is jelentkező! :-D (Komolyan!)
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.17. 16:02:00
@Scala: kezdem azt hinni, hogy rossz a házasságod :((
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.17. 16:36:33
@Scala: remélem, sikerül túljutnotok ezen a rosszabb időszakon... ilyen minden párkapcsolatban előfordul... úgyhogy kitartás ;-D
mici˙ 2009.06.17. 17:44:58
@Scala: huh, én szurkolok neked/nektek!!!
pottyosgaloca 2009.06.17. 18:52:58
ja hopp,galoca_no1=én :D Véletlen átváltottam biztos :)
Na igen,én is házasságpárti vagyok, mármint a magam részéről, de hogy másoknak mi a fontos,az nem zavar, vagy ilyesmi, csak majd én is szeretnék egyszer házas lenni :) Éljenek a csigák :)
Egyszer 6-7éve nekem is mondta egy srác,hogy ha nem lesz senki,aki 30éves koromra feleségül venne,akkor majd ő! :D Utoljára 4éve láttam, de minden évben felemlegeti egyszer, legutóbb épp tegnap :D Bár ezzel csak arra emlékeztet,hogy milyen gyorsan közeledek a 30-hoz.. :D Na jó,azért még talán messze van, de akkor is :)
Hajh, de akkor nektek jó megújulást :)
Na igen,én is házasságpárti vagyok, mármint a magam részéről, de hogy másoknak mi a fontos,az nem zavar, vagy ilyesmi, csak majd én is szeretnék egyszer házas lenni :) Éljenek a csigák :)
Egyszer 6-7éve nekem is mondta egy srác,hogy ha nem lesz senki,aki 30éves koromra feleségül venne,akkor majd ő! :D Utoljára 4éve láttam, de minden évben felemlegeti egyszer, legutóbb épp tegnap :D Bár ezzel csak arra emlékeztet,hogy milyen gyorsan közeledek a 30-hoz.. :D Na jó,azért még talán messze van, de akkor is :)
Hajh, de akkor nektek jó megújulást :)
mici˙ 2009.06.17. 19:15:14
@Scala: egy ideje már gondolkodom rajta, hogy megkérdezzem vagy ne, (remélem nem kötekedésnek veszed, nem annak szánom), tehát. miért olyan fontos a házasság? és miért gondolkodsz több házasságban? (főleg ennek fényében nem értem) nem az lenne a lényege, ami megkülönbözteti a "csak" együttéléstől, hogy örökre szól? jó, tudom, a mai világban a válás mindennapos..de én nem tervezem, hogy hozzámegyek a pasimhoz, viszont másik pasiban sem gondolkodok
ne érts félre nem bántani szeretnélek, csak megérteni.
ne érts félre nem bántani szeretnélek, csak megérteni.
Scala 2009.06.17. 20:13:26
@mici˙: Én mindig is házasságpárti voltam, konzervatív vagyok. Valahogy úgy érzem, nem tudnám sokáig elviselni, hogy csak együttéljenek velem.
Nem feltétlenül szeretem a válást, de azt sem, ha az emberek becsapják önmagukat. Az élet legfőbb célja önmagunk kiteljesítése. Nem gondolkodom még egy házasságban úgy konkrétan, de nem ijednék meg a feladattól. Ha nem sikerül, az nem az intézmény létjogosultságát vonja számomra kétségbe. De nem az különbözteti meg, hogy örökre szól. :-)
Amúgy most nem tudok olyat, akire lecserélném a férjemet, bér Leonardo di Caprio kirúgta Bar Raffaellit! Neki talán lenne annyi pénze, hogy Gozóra költözzek. :-D
Nem feltétlenül szeretem a válást, de azt sem, ha az emberek becsapják önmagukat. Az élet legfőbb célja önmagunk kiteljesítése. Nem gondolkodom még egy házasságban úgy konkrétan, de nem ijednék meg a feladattól. Ha nem sikerül, az nem az intézmény létjogosultságát vonja számomra kétségbe. De nem az különbözteti meg, hogy örökre szól. :-)
Amúgy most nem tudok olyat, akire lecserélném a férjemet, bér Leonardo di Caprio kirúgta Bar Raffaellit! Neki talán lenne annyi pénze, hogy Gozóra költözzek. :-D
Ms Groutesque 2009.06.17. 20:34:20
azta, nagyon szépséges és elegáns, tökéletes! ma is elmenne simán. megértettem,h. néhányan miért vannak annyira oda Christy-ért. :)
mici˙ 2009.06.17. 20:48:07
@Scala: "De nem az különbözteti meg, hogy örökre szól. :-)" akkor mi?
néha elgondolkodok én is a házasságon, de ha őszinte szeretnék lenni ez soha nem a saját igényem.
de nem vagyok házasságellenes, és megértem, ha valakinek ez fontos. sőt, ha valaki tud olyan érvet mondani, amit el tudok fogadni még az is lehet, hogy megváltoztatom a véleményem, de ilyet még senki nem mondott.
egyébként egyetértek, az élet legfőbb célja önmagunk kiteljesítése és szerintem nagyszerű, ha két ember egymás mellett fejlődik.
néha elgondolkodok én is a házasságon, de ha őszinte szeretnék lenni ez soha nem a saját igényem.
de nem vagyok házasságellenes, és megértem, ha valakinek ez fontos. sőt, ha valaki tud olyan érvet mondani, amit el tudok fogadni még az is lehet, hogy megváltoztatom a véleményem, de ilyet még senki nem mondott.
egyébként egyetértek, az élet legfőbb célja önmagunk kiteljesítése és szerintem nagyszerű, ha két ember egymás mellett fejlődik.
mici˙ 2009.06.17. 21:00:19
elgondolkodom...áá..ezt még én is észrevettem.... ..bocsánat.. tárgyas ragozás tárgyas ragozás (elsüllyedek)
pottyosgaloca 2009.06.17. 21:20:26
@mici˙: én is mindig elgondolkodom, írtam is az előbb,hogy nem tudom, mért gondolom, hogy az olyan jó:) Bár tény,hogy mielőtt megismertem a Kedvesem, arra gondoltam ,hogy fúú,a házasság kell,mert jó és fontos. Mert mégiscsak, felvállalni egy kapcsolatot mindenki előtt,örökre,az mekkora dolog!
És biztonság,és bizalom,és egyebek.
De aztán megismertem, és azóta is úgy gondolom, hogy ezt már mind megkaptam, házasság nélkül is.
Mégis azt mondom, örülnék neki, ha egyszer házasok lehetnénk,de nem várom el tőle, hogy megkérjen, örülök, hogy ilyen jól megvagyunk, más nem is kell. Bár még fiatal vagyok, és az is lehet, hogy ha eljön az ideje a családtervezésnek, már másképp fogom gondolni.
Mondjuk voltam már olyan helyzetben, mikor hülyén éreztem magam, egy felvételin. kérdezték, hogy ha úgy adódna, pár éven belül el tudnék-e utazni évekre Japánba. Mondtam,hogy lehetséges. Erre kérdezték,hogy akkor ugye nem vagyok férjnél.. Montam,hogy nem,de kapcsolatban élek. Aztán erre mosolyogva közölték, hogy jó,de akkor az ugye nem egy biztos dolog. Én meg, hogy "miért ne lenne?". Aztán tovább erősködtek, hogy de hát az mégsem olyan,meg akár szakíthatunk is. :) Na pff. Szóval akkor elgondolkodtam, hogy ez milyen már.. De végülis ha belegondolok, talán az ilyen dolgok miatt, hogy mindketten kimondják, hogy ez a kapcsolat a szemükben örök, vagy legalábbis úgy tervezik, szóval emiatt más a házasság. És ez adja meg azt a biztonságot. Végülis mindig ott van a HA, de a házasságban talán kevésbé. Talán.
No meg egyéb esetekkor, amikor csak családtag dönthet pl.
Nem tudom,hogy van ez a bejegyzett élettársi kapcsolat- dolog, na de annál nagyobb hülyeséget én speciel nem tudok elképzelni :) Ha már bejegyzett, meg minden, akkor már mért nem házasság?
És biztonság,és bizalom,és egyebek.
De aztán megismertem, és azóta is úgy gondolom, hogy ezt már mind megkaptam, házasság nélkül is.
Mégis azt mondom, örülnék neki, ha egyszer házasok lehetnénk,de nem várom el tőle, hogy megkérjen, örülök, hogy ilyen jól megvagyunk, más nem is kell. Bár még fiatal vagyok, és az is lehet, hogy ha eljön az ideje a családtervezésnek, már másképp fogom gondolni.
Mondjuk voltam már olyan helyzetben, mikor hülyén éreztem magam, egy felvételin. kérdezték, hogy ha úgy adódna, pár éven belül el tudnék-e utazni évekre Japánba. Mondtam,hogy lehetséges. Erre kérdezték,hogy akkor ugye nem vagyok férjnél.. Montam,hogy nem,de kapcsolatban élek. Aztán erre mosolyogva közölték, hogy jó,de akkor az ugye nem egy biztos dolog. Én meg, hogy "miért ne lenne?". Aztán tovább erősködtek, hogy de hát az mégsem olyan,meg akár szakíthatunk is. :) Na pff. Szóval akkor elgondolkodtam, hogy ez milyen már.. De végülis ha belegondolok, talán az ilyen dolgok miatt, hogy mindketten kimondják, hogy ez a kapcsolat a szemükben örök, vagy legalábbis úgy tervezik, szóval emiatt más a házasság. És ez adja meg azt a biztonságot. Végülis mindig ott van a HA, de a házasságban talán kevésbé. Talán.
No meg egyéb esetekkor, amikor csak családtag dönthet pl.
Nem tudom,hogy van ez a bejegyzett élettársi kapcsolat- dolog, na de annál nagyobb hülyeséget én speciel nem tudok elképzelni :) Ha már bejegyzett, meg minden, akkor már mért nem házasság?
Werity (törölt) 2009.06.18. 05:10:55
@Ms Groutesque: ó igen gyönyörűséges, de úgy látom a lányok átmentek offba a házasság témakörében.
@Scala: egyébként akár házasság, akár együttélés, akár szimpla távkapcsolat, bárhol lehetnek rosszabb időszakok, és igazad van: szükség van megújulásra bármilyen kapcsolatról is legyen szó. tisztellek a házasságpártiságod miatt, én nem hiszek benne, bár a családomban nem volt válás ( kivétel a bátyám, de ő nem 100-as), de én magam nem tudnám elképzelni házasságban úgy érezném megfulladok. Volt is rá precedens, mikor a barátnőimmel menyasszonyi ruhákat próbálgattunk poénból, szabályosan fizikálisan rosszul lettem nem kaptam levegőt, úgy tépték le rólam a ruhát...
@Scala: egyébként akár házasság, akár együttélés, akár szimpla távkapcsolat, bárhol lehetnek rosszabb időszakok, és igazad van: szükség van megújulásra bármilyen kapcsolatról is legyen szó. tisztellek a házasságpártiságod miatt, én nem hiszek benne, bár a családomban nem volt válás ( kivétel a bátyám, de ő nem 100-as), de én magam nem tudnám elképzelni házasságban úgy érezném megfulladok. Volt is rá precedens, mikor a barátnőimmel menyasszonyi ruhákat próbálgattunk poénból, szabályosan fizikálisan rosszul lettem nem kaptam levegőt, úgy tépték le rólam a ruhát...
cicómicó 2009.06.18. 08:46:10
@Werity: Ilyen volt a Szex és New Yorkban is, amikor Carrie kiütéses lett a menyasszonyi ruhától.
mici˙ 2009.06.18. 09:25:19
@pottyosgaloca: én is érzem, hogy ha nem házasság akkor a külvilág nem veszi komolyan a kapcsolatot.
Scala 2009.06.18. 09:57:59
@pottyosgaloca: A bejegyzett élettársi kapcsolat Magyarországon azonos neműekre vonatkozik! 2009. évi 29. törvény
Scala 2009.06.18. 10:06:18
@Werity: @mici˙: Tiszteletben tartom a véleményeteket, és eszemben sincs érvelni a házasság mellett.
Simán el tudom képzelni, hogy pusztán a ruhától fulladásroham jön rá valakire. Pánikreakció.
Bizonyos értelemben a csak együttélés jóval kevesebb jogi kötöttséggel jár. /Ezért is kérdezhették a munkhelyen, nem mintha bármi közük lenne hozzá./ Egyrészről jó, másrészt viszont rendkívül méltánytalan helyzeteket szül, főként, ha évtizedek után pl. véget ér.
Simán el tudom képzelni, hogy pusztán a ruhától fulladásroham jön rá valakire. Pánikreakció.
Bizonyos értelemben a csak együttélés jóval kevesebb jogi kötöttséggel jár. /Ezért is kérdezhették a munkhelyen, nem mintha bármi közük lenne hozzá./ Egyrészről jó, másrészt viszont rendkívül méltánytalan helyzeteket szül, főként, ha évtizedek után pl. véget ér.
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.18. 10:12:04
@Scala: húú, nagyon képben vagy :-) egyébként ezt én is hallottam, hogy ezentúl így lesz... de akkora baromságok is vannak benne: nem vehetik fel egymás nevét! miért is? ha bemegy az anyakönyvi hivatalba (nem biztos, hogy ott intézik) bármilyen nevet kérhet magának... akkor miért nem lehet egyből? :-))
csajok: én speciel nem voltam házasságpárti, sosem merült fel bennem, h egyszer összeházasodunk... de ettől függetlenül azt gondoltam, hogy együtt is maradunk, pont, ahogyan pöttyösgalóca is írta a felvételi interjú kapcsán... az meg, hogy a külvilág mit gondol, nem különösebben izgat, és az a házassági anyakönyvi-kivonat sem, mert a mi kapcsolatunkon mit sem fog változtatni, 6 éve élünk együtt... szóval nem hiszem, hogy az esküvő után bármi rendkívüli történne :-)))
jaa, és ha arra gondoltam, hogy egyszer férjhez kéne menni, az csak a szép ruha miatt volt :DDD
csajok: én speciel nem voltam házasságpárti, sosem merült fel bennem, h egyszer összeházasodunk... de ettől függetlenül azt gondoltam, hogy együtt is maradunk, pont, ahogyan pöttyösgalóca is írta a felvételi interjú kapcsán... az meg, hogy a külvilág mit gondol, nem különösebben izgat, és az a házassági anyakönyvi-kivonat sem, mert a mi kapcsolatunkon mit sem fog változtatni, 6 éve élünk együtt... szóval nem hiszem, hogy az esküvő után bármi rendkívüli történne :-)))
jaa, és ha arra gondoltam, hogy egyszer férjhez kéne menni, az csak a szép ruha miatt volt :DDD
Scala 2009.06.18. 10:19:41
@The Strange: Igen, anyakönyvvezetőnél kell intézni. Sztem azért nem vehetik fel egymás nevét,mert a -né toldat eleve kizárt, és talán a családokat nem akarták ebbe belekeverni, tudod... Valahol érthető.
A ruha a legfontosabb! Én nagyon megértelek! :-)
A ruha a legfontosabb! Én nagyon megértelek! :-)
pottyosgaloca 2009.06.18. 13:44:21
@The Strange: hehehe,tökéletesen egyetértek,én is pontosan így gondolkodom erről:)
@Scala: köszi a felvilágosítást a bejegyzett élettársi bizéről :)
@Scala: köszi a felvilágosítást a bejegyzett élettársi bizéről :)
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.18. 14:21:09
@Scala: de ez a né dolog egyébként is egy kissé elavult (elnézést, aki nem így gondolja), pontosabban nem feltétlenül elavult, de én az összetartozást nem úgy élem meg, hogy vkinek a néje legyek :-))) van olyan megoldás is, hogy kötőjellel mindkettőjük családneve, illetve csak az egyiket hagyják meg :-)
engem persze ez nem izgat, csak gondoltam, ez fontos lehet akár egy meleg párnak is... engem meg azért nem izgat, mert én nem változtatok nevet... marad a lánykori nevem, nem szándékozom felvenni a párom nevét semmilyen formában :-) nem hiszem, hogy a vezetéknéven múlna bármi is (bár őt ez egy picit zavarja :DD ), de én eltántoríthatatlan vagyok :D
@pottyosgaloca: a leírtakból azért sejtettem ;-)
engem persze ez nem izgat, csak gondoltam, ez fontos lehet akár egy meleg párnak is... engem meg azért nem izgat, mert én nem változtatok nevet... marad a lánykori nevem, nem szándékozom felvenni a párom nevét semmilyen formában :-) nem hiszem, hogy a vezetéknéven múlna bármi is (bár őt ez egy picit zavarja :DD ), de én eltántoríthatatlan vagyok :D
@pottyosgaloca: a leírtakból azért sejtettem ;-)
cicómicó 2009.06.18. 14:31:23
Hűha, és ezt a házasság lavinát az én pasihiányom indította el. Vicces!
mici˙ 2009.06.18. 14:37:38
@The Strange: húú, de nem bírom, ha valaki kovácsné szabó évaként definiálja magát miután férjhez ment.
több ilyen nőt ismerek, akik ráadásul váltig hangoztatták, hogy mennyire nem fontos nekik a házasság (vagy, hogy áá, csak a lakáshitel miatt házasodunk össze, vagy mert a pasi állást kapott svájcban és így könnyebb vele mennem, vagy nekem ez tényleg nem fontos, a szüleim kedvéért teszem), de rohantak új iratokat csináltatni, hogy izéné izéke izékécske lehessenek...
megkérdeztem egyiket, hogy erre miért van szükség?
válasz: jó ha már a bemutatkozáskor tudják, hogy egy férjes asszonnyal állnak szemben.
több ilyen nőt ismerek, akik ráadásul váltig hangoztatták, hogy mennyire nem fontos nekik a házasság (vagy, hogy áá, csak a lakáshitel miatt házasodunk össze, vagy mert a pasi állást kapott svájcban és így könnyebb vele mennem, vagy nekem ez tényleg nem fontos, a szüleim kedvéért teszem), de rohantak új iratokat csináltatni, hogy izéné izéke izékécske lehessenek...
megkérdeztem egyiket, hogy erre miért van szükség?
válasz: jó ha már a bemutatkozáskor tudják, hogy egy férjes asszonnyal állnak szemben.
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.18. 14:46:11
@cicómicó: hehe :DD de azért nem haragszol, ugye?
@mici˙: hát engem baromira nem érdekel, hogy bemutatkozáskor mit gondolnak, hogy férjnél vagyok-e vagy sem :D tényleg, és plusz procedúra új iratokat csináltatni :-)
a házasság pedig tényleg nem fontos, de jópofa dolog :D egyébként is kel egy olyan nap, amikor minden és mindenki körülötted forog :DDD
@mici˙: hát engem baromira nem érdekel, hogy bemutatkozáskor mit gondolnak, hogy férjnél vagyok-e vagy sem :D tényleg, és plusz procedúra új iratokat csináltatni :-)
a házasság pedig tényleg nem fontos, de jópofa dolog :D egyébként is kel egy olyan nap, amikor minden és mindenki körülötted forog :DDD
mici˙ 2009.06.18. 15:15:07
@The Strange: ;o) na, ebben viszont egyáltalán nem hasonlítunk. én mindig nagy felhajtásnak gondoltam a "nagy napot" és a ruha sem motivált egy pillanatig sem.
nem baj, we' ll always have spain ;o))))
lehet, hogy szept. elején visszamegyek (a nem férjemnek lesz valami dolga és, ha minden jól megy elkísérem).
nem baj, we' ll always have spain ;o))))
lehet, hogy szept. elején visszamegyek (a nem férjemnek lesz valami dolga és, ha minden jól megy elkísérem).
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.18. 15:17:06
@mici˙: húú, de jó :DDD lehet, hogy én is ott leszek, attól függ, mennyire az elején mentek... mi úgy néz ki, augusztus 26-án megyünk ki és két hét a terv :D
hova mentek?
hova mentek?
mici˙ 2009.06.18. 15:31:28
@The Strange: ahova ti is, tehát, ha látok egy boldog nászutas párt egy szőke, a divatra különösen érzékeny hölgytaggal, akkor nem fogok tétovázni :DDDD
de még nem biztos, hogy megyünk/megyek
de még nem biztos, hogy megyünk/megyek
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.18. 15:40:13
@mici˙: :D még egyszerűbb felismerni: egy boldog szőke, aki ráncigálja az egyre unottabb arcú pasiját egyik boltból a másikba :DDD
bár kint jobban szokta tűrni a megpróbáltatásokat :D
én drukkolok, hogy menjetek ;-))
bár kint jobban szokta tűrni a megpróbáltatásokat :D
én drukkolok, hogy menjetek ;-))
Scala 2009.06.18. 16:05:02
@The Strange: @mici˙: Ugyanígy gondokodom a -né-ről.
És nem is divat ma már.
Én senkinek sem venném át a nevét, azaz férjnek, lehet anyu leánykoriját igen, de férjét nem.
Strange, igen, gondoltam hogy a kötőjeles változatra gondolsz a melegeknek, de amint írtam, sztem a családok miatt nem engedélyezték.
És nem is divat ma már.
Én senkinek sem venném át a nevét, azaz férjnek, lehet anyu leánykoriját igen, de férjét nem.
Strange, igen, gondoltam hogy a kötőjeles változatra gondolsz a melegeknek, de amint írtam, sztem a családok miatt nem engedélyezték.
The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.06.18. 16:09:19
@Scala: szép kis család, aki ebben az esetben már nem szereti a gyerekét, vagyis nem tudja elfogadni, hogy így boldog :(
Scala 2009.06.18. 16:12:11
@The Strange: Na igen, de ez nem is az ő elfogadásuk, hanem estlegesen társadalmi kompromittálódás.
Én valahol megértem ezt a rendelkezést, azazh. senkit ne lehessen emiatt pozitívan vagy negatívan diszkriminálni, pl. a testvérek, vagy unokatestvérek... akár a szülők, de inkább az oldalági rokonok esetén fontos. Hm? :-)
Én valahol megértem ezt a rendelkezést, azazh. senkit ne lehessen emiatt pozitívan vagy negatívan diszkriminálni, pl. a testvérek, vagy unokatestvérek... akár a szülők, de inkább az oldalági rokonok esetén fontos. Hm? :-)
Werity (törölt) 2009.06.19. 04:36:15
@Scala: jujj igen a né toldat az annyira fújj!.
Soha nem venném fel senki nevét. Örülök, hogy megtaláltam a nekem kedvező nevet egy numerológusnak köszönhetően, nem hibbantam meg, hogy elrontsam a sorsomat azzal, hogy még néhány betűt a nevemhez illesztek:-)
@The Strange: hát persze a ruha miatt, ez annyira tetszik!!!!!:-D
Soha nem venném fel senki nevét. Örülök, hogy megtaláltam a nekem kedvező nevet egy numerológusnak köszönhetően, nem hibbantam meg, hogy elrontsam a sorsomat azzal, hogy még néhány betűt a nevemhez illesztek:-)
@The Strange: hát persze a ruha miatt, ez annyira tetszik!!!!!:-D